- Wniosek osoby, której dane przetwarzamy o wykreślenie, zapomnienie itd. powinien być złożony na piśmie. Osoba taka może go także przesłać nam e-mailowo. Ustnie a tym bardziej telefonicznie takich wniosków nie przyjmujemy.
- OFWCA przesyła taki wniosek niezwłocznie (do 24 godzin) do tego zakładu ubezpieczeń, w którym osoba ta ma zawartą polisę lub miała zawartą polisę. Jeśli osoba taka ma lub miała kilka ubezpieczeń w kilku zakładach ubezpieczeń to wniosek jej wysyłamy do każdego ZU. Trzeba zrobić skan i wysłać do ZU. Jeśli ZU nie podał jeszcze specjalnego adresu do tego celu, należy wysyłać takie pisma na adres do składania "Reklamacji" w tym ZU. Sprawy takie załatwia ZU jako Administrator Danych. Oryginał wniosku takiej osoby przechowuje OFWCA, chyba że ZU poprosi o jego przesłanie.
- Kopie tego pisma należy przesłać także do wiadomości do Alwis & Secura ( do Oddziałów i Przedstawicielstw) , bo my możemy także wysyłać do tych osób pisma, mailingi.
- OFWCA wykreśla u siebie taką osobę z bazy marketingowej i nie wysyła do niej żadnych reklam ofert itd.