Dzięki Klubowi Alwis możemy rozwijać się w gałęzi ubezpieczeń życiowych oraz zdrowotnych poprzez wsparcie najlepszych menedżerów tematycznych, oraz poszerzać wiedzę i umiejętności w zakresie który jest bardzo ważny zarówno dla nas jaki i naszych klientów, którym możemy udostępnić coraz większy zakres informacji, a co za tym idzie, pomóc w wyborze skierowanym punktowo dla danej osoby.
Dodatkowo w Alwisie otrzymujemy wsparcie oraz możliwość rywalizacji, które jest na wysokim poziomie. To przekłada się finalnie w coraz większą ilość zadowolonych, świadomych oraz rzetelnie ubezpieczonych klientów.
W społeczności Klubu Alwis Life jest wiele możliwości nabywania nowych znajomości z bardziej doświadczonymi agentami, co skutkuje poszerzeniem mojej wiedzy oraz sposobu postrzegania zagadnień ubezpieczeń życiowych od strony praktycznej. Klub Alwis Life jest świetną płaszczyzną do wzajemnej motywacji do sprzedaży ubezpieczeń życiowych. Mogę powiedzieć, że ubezpieczenia obowiązkowe, przede wszystkim komunikacyjne zeszły na drugi plan.
Nieodzownym, bardzo ważnym aspektem jest posiadanie wiedzy eksperckiej o danym produkcie. Kiedy klient jest zainteresowany, choć zazwyczaj ma również duże wątpliwości, odpowiadając mu rzeczowo na każde pytanie możemy rozwiać wszelkie wątpliwości. A tym samym pomóc ubezpieczonemu.
W relacji z klientem w kwestiach prywatnych, bo przecież życie takim jest, kieruję się pełną dyskrecją w powierzanych mi problemach oraz niepewnościach losu, które może przynieść każdy kolejny dzień, wiec zaufanie klienta jest dla mnie kwestią priorytetową a zarazem naturalna.
W każdym przypadku wysłuchuje klienta, który po krótszym lub dłuższym czasie staje się kolejnym znajomym człowiekiem, któremu mogę tylko pomóc, a nigdy zaszkodzić, więc o kolejne polecenia moich usług nie muszę nadmiernie zabiegać, ponieważ świadomość społeczeństwa jest coraz większa, więc i temat ubezpieczeń na życie jest coraz częściej poruszany w życiu codziennym, a jeśli jesteśmy rzetelnym doradcą, klienci sami szukają kompetentnej wiedzy więc możemy im pomóc.
Podsumowując kwestie sprzedaży produktów z pakietu życiowego, którego jest przecież coraz więcej, jeśli skupimy się na wysłuchaniu problemów, wątpliwości a także obaw, możemy w relatywnie prosty sposób w oparciu o dystrybucje, zaufanie oraz pełen profesjonalizm realizować cel którym zawsze jest pomoc innym i zminimalizowanie skutków zdarzeń losowych na które musimy być przygotowani każdego dnia.
Monika Dyjak
Vector Ubezpieczenia