Zadzwoń do nas: 18 444 28 20
Zadzwoń do nas: 18 444 28 20
Znajdź oddział
Oddziały

Alwis & Secura – Oddział Nowy Sącz
Naściszowska 11
33-300 Nowy Sącz
18 262 00 67
sacz@alwis.pl
mprusak@alwis.pl

Alwis & Secura – Oddział Katowice
ul. Żelazna 17C/10
40-851 Katowice
48 882 121 639
aprzybylska@alwis.pl
katowice@alwis.pl

Alwis & Secura – Oddział Tarnów
Kochanowskiego 37
33-100 Tarnów
14 656 16 38
tarnow@alwis.pl 
mlisowska@alwis.pl

Alwis & Secura – Oddział Kielce
ul. Czachowskiego 40
25-382 Kielce
41 365 16 41
ltuz@alwis.pl
kielce@alwis.pl

Alwis & Secura – Oddział Kraków
Al. 29 listopada 75/6
31-425 Kraków
12 648 03 64
krakow@alwis.pl
blyszczarz@alwis.pl 

Alwis & Secura – Oddział Rzeszów
Kopernika 18 A
35-002 Rzeszów
882 122 746
rzeszow@alwis.pl
skudyba@alwis.pl

Alwis & Secura – Oddział Radom
ul. Żwirki i Wigury 33, lok. 6
26-600 Radom
696 891 280
bgajda@alwis.pl
radom@alwis.pl

Potencjał sprzedaży ubezpieczenia na życie i zdrowie

Dzięki Klubowi Alwis możemy rozwijać się w gałęzi ubezpieczeń życiowych oraz zdrowotnych poprzez wsparcie najlepszych menedżerów tematycznych, oraz poszerzać wiedzę i umiejętności w zakresie który jest bardzo ważny zarówno dla nas jaki i naszych klientów, którym możemy udostępnić coraz większy zakres informacji, a co za tym idzie, pomóc w wyborze skierowanym punktowo dla danej osoby.

Dodatkowo w Alwisie otrzymujemy wsparcie oraz możliwość rywalizacji, które jest na wysokim poziomie. To przekłada się finalnie w coraz większą ilość zadowolonych, świadomych oraz rzetelnie ubezpieczonych klientów.

W społeczności Klubu Alwis Life jest wiele możliwości nabywania nowych znajomości  z bardziej doświadczonymi agentami, co skutkuje poszerzeniem mojej wiedzy oraz sposobu postrzegania zagadnień ubezpieczeń życiowych od strony praktycznej. Klub Alwis Life jest świetną płaszczyzną do wzajemnej motywacji do sprzedaży ubezpieczeń życiowych. Mogę powiedzieć, że ubezpieczenia obowiązkowe, przede wszystkim komunikacyjne zeszły na drugi plan.

Nieodzownym, bardzo ważnym aspektem jest posiadanie wiedzy eksperckiej o danym produkcie. Kiedy klient jest zainteresowany, choć zazwyczaj ma również duże wątpliwości, odpowiadając mu rzeczowo na każde pytanie możemy rozwiać wszelkie wątpliwości. A tym samym pomóc ubezpieczonemu.

W relacji z klientem w kwestiach prywatnych, bo przecież życie takim jest, kieruję się pełną dyskrecją w powierzanych mi problemach oraz niepewnościach losu, które może przynieść każdy kolejny dzień, wiec zaufanie klienta  jest dla mnie kwestią priorytetową a zarazem naturalna.

W każdym przypadku wysłuchuje klienta, który po krótszym lub dłuższym czasie staje się kolejnym znajomym człowiekiem, któremu mogę tylko pomóc, a nigdy zaszkodzić, więc o kolejne polecenia moich usług nie muszę nadmiernie zabiegać, ponieważ świadomość społeczeństwa jest coraz większa, więc i temat ubezpieczeń na życie jest coraz częściej poruszany w życiu codziennym, a jeśli jesteśmy rzetelnym doradcą, klienci sami szukają kompetentnej wiedzy więc możemy im pomóc.

Podsumowując kwestie sprzedaży produktów z pakietu życiowego, którego jest przecież coraz więcej, jeśli skupimy się na wysłuchaniu problemów, wątpliwości a także obaw, możemy w relatywnie prosty sposób w oparciu o dystrybucje, zaufanie oraz pełen profesjonalizm realizować cel którym zawsze jest pomoc innym i zminimalizowanie skutków zdarzeń losowych na które musimy być przygotowani każdego dnia.


Monika Dyjak
Vector Ubezpieczenia

O autorze

Marketing
Marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Serwis wykorzystuje pliki cookies służące do ułatwienia korzystania z serwisu i ulepszenia funkcjonalności. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o dokonanie zmian w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Kontakt

Rozumiem